waarom gaat het geluid van andere programma's uit als ik bel met skype?

Als ik iemand op skype bel, gaat het geluid van spotify, youtube in de browser of elk ander programma dat geluid bevat, een heel stuk zachter. het iriteert me heel erg. kan ik hier iets tegen doen?

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie vraag: niet uit, maar zachter. sorry!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lijkt me juist heel netjes geregeld! Lekker voor die ander als er allerlei herrie doorheen komt.

Het beste antwoord

Je kan dit bij settings aanpassen in skype, ik vind het echter zelf wel irritant als youtube en games etc. Door mijn skype call heen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Skype doet dat vanzelf. Zodat je degene die je aan het bellen bent ,beter kunt horen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat vanzelf , skype doet dat zodanig je zonder herrie kunt bellen.
-Yoshy