hoe kan ik in windows 7 een programma openen in het gast accountant ik zou graag adim en gast ge scheiden houde maar 1 pramma opene in gast hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

admin en gast zijn gescheiden maar programma's kun je installeren voor 1 of meerdere accounts. gast account kun je hier echter niet op instellen en die blijft alleen de standaard functies hebben. als je bepaalde programma's op gast wilt draaien moet je een andere account met bijv. parental controls instellen.