Kan ik mijn XP licentie nog legaal terugkrijgen?

Ik heb al wel wat gelezen over een beschadigde CDrom, maar ik ben die van mij helemaal kwijt en wil graag XP er opnieuw opzetten. Het was een originele licentie en heb ook stickers met codes ervan onder mijn laptop zitten.

Ik wil geen illegaal spul, maar kan ik op de een of andere manier XP nog weer legaal downloaden m.b.v. de codes die ik onder mijn laptop heb zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem even contact op met Microsoft, als je goede reden hebt zullen ze je zeker verder helpen. Zitten in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als u het aankoop bewijs heeft en de stickers, dan zou ik hiervan melding maken bij microsoft nederland, wie weet kunnen zij wat voor u betekenen.