mijn computer gaat tijdens het spelen van spelletjes in enen naar 3 fps, hoe kan dit?

het is een packard bell, mocht het uitmaken, gekocht in 2010, outdated kan hij niet zijn.
mijn vader heeft een computer uit 2008 en die loopt nog beter.
verder doe ik er alleen spelletjes mee, waar aan zou dit kunnen liggen verder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die grafische kaart kan het niet aan, hoogstwaarschijnlijk te weinig geheugen. De PC van je vader kan wel ouder zijn maar heeft waarschijnlijk een betere grafische kaart.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij heeft 2x zoveel geheugen op zijn computer, zou het daar aan liggen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou kunnen, als Windows een gedeelte van het geheugen gebruikt voor grafische toepassingen. Anders is het geheugen OP de grafische kaart te klein.

Andere antwoorden (1)

veel van die instap-merk computers gebruiken onboard graphics. Als je dan een flinke grafisch- en geheugenintensieve applicatie gebruikt hou je te weinig ramgeheugen over waardoor windows moet gaan swappen met slechte prestaties tot gevolg.

Je geheugen uitbreiden zou kunnen helpen, een redelijke grafische kaart installeren helpt zeer waarschijnlijk beter.

Zonder uitgebreide info over je PC en het spel is er niet veel meer over te zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb totaal 282gb geheugen en 89,7gig over, zou het werken als ik dingen van mijn computer afhaal?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet je geheugen maar de opslagcapaiteit. Je moet kijken naar RAM-geheugen.