Goed, eenvoudig en gratis is VLC Player. Werkt altijd en kan veel verschillende bestandsformaten aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, Gewoon VLC gebruiken! Veel mogelijkheden, goed draaibaar en geen gedoe met codecs!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vlc ftw

Andere antwoorden (4)

SMplayer vreet alles en kan als een videorecorder versneld vooruitspelen zonder " hikken". Is gratis, versie van 15,37Mb gebruiken:

http://smplayer.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is deze gratis te downloaden?
als het gaat om een makkelijk te gebruiken programma raad ik je vlc aan
maar als je graag een goede (en ik vind zelf ook handige player) dan zou ik eens xbmc (xbox mediacenter) proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook nog "Media Player Classic Home Cinema".

Een no-nonsense player, deze heeft intern de meestgebruikte codecs al op zak, en hardwareversnelling van de videokaart wordt ook ondersteund.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
BSplayer, op internet te downloaden.