Mijn laptop (Dell pp04x) geeft een storing in het beeld. Kan ik via een kabel het beeld van mijn laptop, op mijn computerbeeldscherm krijgen?

Tijdens de storing zijn allerlei strepen te zien. Ik zie geen beeld, maar hij geeft wel een opstart geluid. Dat betekent dat alleen het beeld kapot is.
Kan ik via een kabel het beeld van mijn laptop, zonder storing op mijn computerbeeldscherm krijgen?

(Ik heb een foto van internet gedownload, maar zo ziet het er in het echt ook uit.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ziet er niet zo best uit, helaas. Je kan een VGA-kabel in je output van je laptop doen en deze verbinden met een externe monitor. Als je dan wel normaal beeld krijgt, is je beeldscherm van je laptop kapot. Als je hetzelfde beeld krijgt is je grafische kaart van je laptop kapot. Bij dit laatste is de laptop eigenlijk niet meer te redden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer aan te sluiten op een externe monitor

Als je hetzelfde krijgt is er een mogelijk de grafischekaart te vervangen