de certification authority/service op deze computer is geinstalleerd?

Hoe kan ik dit verwijderen?? Ik krijg deze melding als ik de computer naam wil veranderen of aan het domein wil toevoegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De Windows-interface gebruiken
Meld u bij het systeem aan als CA-beheerder.
Open Certificeringsinstantie.
Klik in de consolestructuur op de naam van de certificeringsinstantie (CA).
Waar?
Certificeringsinstantie (computer)/CA-naam
Wijs Alle taken aan in het menu Actie en klik op Service starten als u de service wilt starten of op Service stoppen als u de service wilt stoppen.
Opmerkingen

U opent Certificeringsinstantie als volgt: klik op Start, klik op Configuratiescherm, dubbelklik op Systeembeheer en dubbelklik op Certificeringsinstantie.
U kunt Certificate Services ook starten of stoppen door Computerbeheer te openen, te dubbelklikken op Services en toepassingen en vervolgens Services te kiezen. Klik in het detailvenster op Certificate Services. Klik op Stoppen of Starten in het menu Actie.
Met een opdrachtregel
Open een opdrachtprompt.
Typ:
net start certsvc om de service starten of typ net stop certsvc om de service te stoppen.