Mijn PC is voorzien van een azerty toetsenbord. Op het "gast" profiel heb ik qwerty, hoe verander ik dit?

Wanneer ik inlog met mijn eigen profiel is er geen probleem, dan werkt de PC met het azerty toetsenbord perfect. Enkel wanneer ik inlog als "gast" staat de pc ingesteld op qwerty. Hoe verander ik dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik snap niet dat mensen die er geen verstand van hebben antwoord geven op een vraag >>>> azerty een toetsenbord instelling die gebruikt word in frankrijk en belgie dit om dat elke taal bepaalde letters vaker gebruikt dan in een andere taal en dat je dan makelijker woorden kan intoetsen zonder in de knoop te raken met je vingers !!!! in dit geval dus franstalig !!! dus je zal de instellingen moeten veranderen van nederlandse/verenigde staten (internationale) naar franstalig http://www.microsoft.com/business/nl-nl/Content/paginas/article.aspx?cbcid=40 kijk hier maar hoe je deze instellingen kan veranderen

Als het om een windows computer gaat is dit de oplossing: start->controlpanel change keyboard or other input methods klik op change keybaord Voeg hier bijvoorbeeld duits toe, of kijk wat het andere profiel hier heeft en voeg dat toe als keyboard.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100