boot mgr compressed? hoe los ik dit op?

Hallo iedereen

Ik heb een mini laptop, met dus geen cd speler.
Ik had windows xp en laatst windows 7 via internet gekocht
(eerst geinstalleerd, daarna de code gekocht)
Ik heb dus geen cd. De installatie verliep goed, maar
toen ik hem activeerde, ging het mis. Hij sloot af en toen
ik hem weer opstarte stond er

'boot mgr compressed'

Maar ik kan er geen cd in doen?

Please wie helpt mij snel graag aub

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is ingewikkeld. Je hebt je C schijf gecomprimeerd en je bootmanager ook. Ik kan je aanraden om een geheel nieuwe start te maken. Maak een nieuwe install na een format.
Als je er toch wat aan wilt gaan doen, dan kun je dit lezen:
AWM
14 jaar geleden
1. Maak een usb-schijf waarvan je kunt opstarten (download bijvoorbeeld een image, zoek op google naar boot usb repair image)

2. Zorg dat je pc de usb-schijf gebruik om van op te starten (eventueel in de bios de boot-order aanpassen)

3. tik bij de propmt de volgende commando's in en steeds op enter drukken na ieder commando:

C: [enter]
cd \windows [enter]
bootrec /FixMbr [enter]
bootrec /fixboot [enter]
bootrec /rebuildbcd [enter]

4. wachten tot laatste commando klaar is en dan je pc opnieuw opstarten. Niet vergeten de usb-schijf uit de pc te halen of de boot-order weer te wijzigen anders start hij weer van de rescuedisk op.