Hoe installeer ik Windows op een pc die nooit een besturingssysteem heeft gehad?

Vandaag is mijn pc binnen die ik zelf heb samengesteld, een keuze was of je er Windows op wilde, maar dat kostte wel 99,- extra, dus dat heb ik weg gehaald. Nu vraag ik me af hoe ik Windows zelf kan installeren op mijn pc. HEb ik hiervoor een CD nodig met WIndows erop?

Weet jij het antwoord?

/2500

ja en een legaal serie nummer die nog niet ergens anders op is gebruikt je had beter die 99 euro wel kunnen uitgeven zeker als het windows 7 betreft je kan het wel bestellen hier of misschien ergens anders goedkoper of zo maar de verzend kosten zullen het toch ongeveer weer net zo duur maken.

Bronnen:
http://www.vergelijk.nl/software/microsoft...

Schaf een CD aan met windows erop en een licentie. Plaats deze in de CD/DVD-rom speler en zet de PC aan. Volg de instructies op je scherm. Mocht je student zijn dan zou het wellicht mogelijk om via school windows goedkoop aan te kunnen komen, in het andere geval zal je veel meer kwijt zijn dan de 99 euro zoals je vermeld hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100