kan een sata harde disk in een desktop als systeem worden gebruikt ?

ik probeer op die sata harde schijf windows 7 op te zetten maar gaat niet er komt op ' windows setup could not configure windows to run on this computer's hardware ' juist als alles gedaan is en de laatste klein beetje nog in stelt. mijn pc is hp pavilion elite hpe-310be 6 gb ram
intel 5i processor en ATI HD 5570 video kaart.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja dfat kan wel, maar je moet dan Win7 wel op een andere partitie zetten dan het huidige OS. Dus opnieuw beginnen en een partitie aanmaken op de SATA-HDD, dan moet het lukken. Bij opstarten krijg je dan de keus uit 2 OS'sen.

Voor het systeem maakt het niet uit of je er een PATA of SATA of SSD-harde schijf erin hebt zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe kan ik een partitie aanmaken ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je met je Win7 DVD opstart, krijg je vanzelf een scherm te zien waar wordt gevraagd, waar je Win7 wilt installeren. Kies dan voor de SATA schijf.