windows word 2007: tabblad 'bestand' is uit de menubalk verdwenen! Graag weer terug naar 'standard'. onder 'beeld' niet mogelijk werkbalk aanpassen?

Al een tijd geen gebruik gemaakt van word 2007 en tussen de tabbladen staat nu ook 'nitro pdf professional'. vast 'erfenis' van een download..? Ik wil graag weer een 'normale' werkbalk en tabbladen maar zie onder tabblad 'beeld' ook geen mogelijkheid om werkbalken aan te passen. Kortom de hele opmaak makt mij als niet-ict-er behoorlijk nerveus. Hopelijk kan iemand helpen!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Ik ben er soms ook nog mee aan het goochelen. Ik zag vanmorgen dat ik slechts een wit blad tegen de kantlijn zag.

Zoals je weet werkt Word 2007 met een lint. Om het e.e.a. terug te krijgen met werkbalken, moet je de functie minimaliseren uitzetten. Dit doe je zo:

Open Word 2007
Druk op de Office knop linksboven (gekleurd icoontje)
Zet minimaliseren vinkje uit.

Als het goed is heb je dan de werkbalken weer terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt word ook terugzetten in de "fabrieksinstellingen".
Dit doet u met behulp van Fix it.
Gewoon even dit tooltje gebruiken en hij is zo goed als nieuw ;)

Fix it kunt u hier downloaden;
http://go.microsoft.com/?linkid=9763243