Iemand een idee hoe het kan dat mijn laptop geen games start terwijl mijn oude laptop wel games start en die laptop oude video kaart heeft?

Intel HD Graphics 3000 Met 8GB werkgeheugen
Extra info over de videokaart :
Naam : Intel(R) HD Graphics 3000
Fabrikant : Intel Corporation
Chiptype : Intel(R) HD Graphics Family
DAC-type : Internal
Totaal geheugen : 1760 MB

Iemand een idee dat ik geen Project blackout of Minecraft kan runnen (FPS en Blokjesgame xd )

Nee er zit geen stof in de ventilator
Deze laptop is 2 weken oud

acer aspire v3-771

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Probeert rechter muis knop, uit vieren als administrator ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je? Een muis gaat vieren als de kat van huis is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vieren= voeren
Amadea
11 jaar geleden
Oh, dus: Probeer rechtermuisknop, uitvoeren als administrator. Maar wát moet je dan uitvoeren? Vraagsteller wil graag weten waarom hij geen spelletjes kan spelen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan start je het spel op zonder restricties, zou het spel het moeten doen
Als je het spel opstart, zie je als het goed is bestanden uit: mijn computer. Ergens tussen deze bestanden zie je downloaden staan. wanneer je daar op klikt zal je spel na enkele minuten speelbaar zijn. Als je het spel opstart en er verschijnt niets in je scherm, dan zal er toch iets met je cd rom fout zijn of met je computer zelf, hoewel ik dat betwijfel als je computer nieuw is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet niet dingen zoals java te installeren sinds hij nieuw is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar www.canyourunit.com selecteer je spel en klik enter. Dan gaat hij kyken of jouw computer het spel aankan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey

Ik heb hetzelfde, Als ik een spel aanklik dan start die even word beeld zwart en kom ik weer terug op me bureaublad!

Iemand een idee?