Help waar zijn mijn programma's naartoe?

Als ik op die ronde bol klik in de menubalk linksonder, dan kun je ook nog eens klikken op "all programmas" en als dit dan zogezegd open, zie ik niets meer (normaal staan daar de geinstaleerde programma's in). Alles is wit of weg (maar in mijn pc staan alle programma's er nog).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zie eigenschappen menu klik aanpassen en standaard instellingen terug zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al eens een herstart overwogen?
Niet is soms zo mysterieus al een windowsmachine.
Mocht dat niet werken dan download "unhide" en start deze op als administrator.
Wellicht dat u nu van uw probleem afbent.

http://download.bleepingcomputer.com/grinler/unhide.exe

Dergelijk probleem word/werd ook in dit gebruikersforum besproken.
Mischien dat je er iets aan hebt.

Mocht dat nieuwe startmenu niet bevallen ( hij kan mij in iedergeval niet bekoren ), dan kan je classic startmenu downloaden.
Hiermee krijgt u een startmenu die veel lijkt op Xp en zijn voorgangers.
Duidelijk en overzichtelijk.
Classic startmenu kunt u hier vinden;
http://classicshell.sourceforge.net/

Succes ;)

Toegevoegd na 2 dagen:
Ok, gezien het bovenstaande geen soelaas bood heb ik hier nog enkele linkjes.
http://windowsfixup.com/2009/06/windows-7-start-menu-empty-fix/

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_programs/my-start-menu-under-all-programs-is-empty/e37554d6-2770-e011-8dfc-68b599b31bf5

http://www.overclock.net/t/1187926/windows-7-start-menu-empty

Maar dit is ook een mogelijke oplossing, maar vergt wel iets meer van je zelf;

Maak eens een nieuw profiel aan en log daarop in.
Kijk of het probleem daar ook van toepassing is.
Is er op het andere account geen probleem, ga dan op dat account in het register kijken bij
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders

en
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders

De editor start je op via het starmenu/uitvoeren regedit.exe

Exporteer deze en zet het bestandje ergens neer op je harde schijf zodat je er vanuit je eigen account deze nog kunt benaderen.

Nu log je uit en ga in je eigen account ook weer in het register kijken en vergelijk deze met de instellingen die je eerder geexporteerd had vanuit die andere account.

Gewoon rechtsklikken op het bestandje, "openen met" en dan openen met kladblok.

En kijk of er verschil in zit.
Zo ja dan kan je deze samenvoegen met het bestaande register.

MAAK wel een BACKUP van je register alvorens je er aan begint.