Ik heb een ASUS K73B. Er zit een ingebouwde webcam in, maar ik kan het niet activeren. Mijn vraag is hoe kun je de webcam activeren?

Ik heb alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de juiste drivers?

Het beste antwoord

Een paar opties:
- Ga naar de site van Asus, zoek jou PC model op, en zoek dan het installatieprogramma van de webcam (drivers). Installeer die.

- Klik met de rechtermuisknop op deze computer, eigenschappen > apparaatbeheer (bij windows 7)
In het venster dat je nu krijgt, zitten daar gele vraagtekens tussen als je alle categoriëen even openklikt?
(voorbeeld:http://bit.ly/P8OcDe)

- Zit er wel echt een webcam in? of alleen een klepje ervoor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een webcam kan u niet "zomaar aanzetten". Het zijn de programma's welke hem gebruiken die hem ook zullen aanzetten, dat kan u zien door de LED die gaat branden als ie actief is. Zo een programma is bv Skype.
Ik heb een ASUS X70IJ en heb een printscreen gemaakt.