Herinstallatie doet wonderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je moet doen is de file extencions koppelen aan een programma waarmee ze kunt bekijken of afgespeeld kunnen worden.
Als je op de extencion gaat staan druk je op de rechter muisknop en dan openen met en dan het juiste programma kiezen waarmee je de file extecion wil laten openen.
onder aan kun je dan instellen dat het programma wat je gekozen hebt voortaan deze file extencion moet openen met dit programma

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk eens op deze pagina daar staan een aantal reg sleutels waarmee je bepaalde extencions kunt herstellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst kijken welke dat allemaal zijn en dan met google achterhalen van welke software deze afkomstig zijn.
Hierna de betreffende software installeren.

Toegevoegd na 16 minuten:
Zoals pdf voor adobe, rar voor winrar, doc, docx, xls voor ms office enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Open Deze computer
Klik in het menu boven op Extra
Klik op mapopties
Klik op de tab bestandstypen

In dit venster kun je bepaalde bestandsextensies koppelen aan een applicatie.

Succes!