je kan dit doen maar dit is niet aan te raden omdat je harde schijf dan niet meer te gebruiken is.

of je kan er linux op zetten XD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel 8gb usb kan ik daar wat mee doen om die windows 7 erop te zette
Je hele harde schijf leeg maken is inclusief het verwijderen van je besturingssysteem. Je zou van je 8GB USB eventueel een bootable USB kunnen maken. Windows 7 kun je van het internet downloaden en dan kun je de product key gebruiken die zich achterop je pc bevindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga er van uit, dat er data op de schijf staat en je die allemaal er af wil hebben. Als je schijf indeling FAT is, kun je op een ouderwetse manier formatteren met een diskette of USB met diskette inhoud. Is het NTFS dan neem je een CD met Windows er op en begint met SETUP. Nadat de schijf ook hier geformatteerd is, breek je af met F3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee! niet zonder hulp middelen als een floppy, Windows cd of zelf startende Linux cd.
Windows kan niet zichzelf verwijderen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan.. er zijn voldoende tooltjes om hardeschijven leeg te maken zoals killdisk. Dit zijn programma's die alle data 'vernietigen' op je computer. Let wel op! daarna start je computer ook niet meer op vanaf de hardeschijf!

Een andere oplossing is de hardeschijf als 2e schijf aan een andere comptuer te hangen en dan de partitie(s) te verwijderen via een werkende windows computer.