ik heb altijd bing als startpagina . sinds kort krijg ik met het surfen altijd ineens ask toolbar als startpagina. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je google chrome heb druk je rechts boven aan op het gereedschaps dingetje. daarna op instellingen en dan specifieke pagina of reeks..... dan pagina instellen en dan bing.com. ik denkt dat dit ook wel soortgelijk zal zij op andere browsers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze rotzooi kun je verwijderen in je configuratiescherm, programma's en onderdelen.
Je startpagina kan je in internet explorer terughalen via extra/Internetopties en vervolgens in het tabblad je startpagina wijzigen.

Leuk is dat dat men altijd probeert om je extra software te laten installeren.
Mijn advies is dan ook alvorens je blind iets gaat installeren,
altijd goed lezen tijden het proces en dat je de goede dingen aan of uitvinkt.
De meeste mensen hebben een "hoog klikgedrag" en klikken eenvoudig gewoon door en dan kan het soms ( niet soms maar vaak/altijd ) dat men wat extra's mee installeert.
Hetzij een toolbar een startpagina die ingesteld word, maar soms ook een virusscanner ( vaak mcafee ).
Meestal zijn dergelijke zaken wel te verwijderen, maar ja het bezorgt je wel weer extra werk.