Heb je de instructies opgevolgd die op de volgende pagina staan? http://www.afaspersonal.nl/help/bijwerk-assistent/voor-firefox/

Als het daarmee niet lukt, zul je een beetje moeten gaan experimenteren om de boosdoener uit te schakelen. Succes kan ik dus niet garanderen, maar... wie niet waagt die niet wint.

Kijk eerst even via Help of je de meest recente versie van Firefox hebt geïnstalleerd (13.0.1).
Ga dan via Extra > Opties naar het tabblad Beveiliging en haal het vinkje weg vóór "Mij waarschuwen als websites proberen add-ons te installeren".
Daarna ga je naar het tabblad Geavanceerd > Encryptie en je haalt de vinkjes bij beide protocollen weg. In het vakje "Certificaten" vink je aan: "Er automatisch één selecteren".

Dan klik je in je browser op Extra > Recente geschiedenis wissen, je klapt het Detail-venster uit en zorgt dat Navigatie en downloadgeschiedenis, Cookies en Buffer zijn aangevinkt. Kies bovenaan bij Periode "Alles" en klik op: Nu wissen.

Vervolgens Firefox even afsluiten en daarna kijken of je de add-on nu wél kunt installeren.
Vergeet niet om na afloop alle oorspronkelijke instellingen weer terug te zetten!
Pieter2011