Kan niet meer aanmelden op Windows live messenger?

Als ik aanmeld op Messenger dan staat er steeds op (reageert niet) en ik heb ook Windows Live Essentials verwijderd en dan terug gedownload. Maar er staat toch nog steeds op (reageert niet) en dat vind ik super vervelend kan iemand me alsjeblieft helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Computer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel laptop sorry :-).

Antwoorden (2)

Heb je pas geleden een update uuitgevoerd?
Je kunt het beste dit programma downloaden:
http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat/Other-Chat-Tools/ZapMessenger.shtml
Daarmee kan je echt alles van windows live messenger verwijderen en ook weer opnieuw downloaden. Het is dan ook mogelijk om met dat programma een ouders versie te downloaden. Dit zou ik even proberen als ik jou was...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik zelf ook gehad,
Ik heb zelf alle windows bestanden eraf gehaald, en opnieuw gedownload. Ik heb zelf dus nu de nieuwste versie van Windows Live Messenger, Want de oudere deed het niet meer. De oorzaak kan ook zijn, dat je je computer/laptop/tablet/etc voor een bepaalde datum hebt gekocht. Bijv, in 2011, dan kan je dus geen bestanden van 2009 downloaden, kan opzich wel, maar dan blijft het niet voor altijd. Tenminste, dat zei de verkoper en uitgever van mijn laptop. Succes (: