Alles wat jij in d appstore koopt ( gratis of niet) is van jouw itunes account. Daar zie je je geschiedenis van aankopen. Deze kan je ( en gaan met de cloud automatisch) altijd op elk apple iphone of ipad of ipod zetten... ook betaalde apps hoef je dan niet opnieuw te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
ok dus zeg maar ik heb max payne gekocht op de iphone
ik vind deze toch niet prettig spelen daar
en ik zou later een ipad kopen dan kan ik deze daar ook op zetten kopie ?
of verplaatsen van de iphone halen en op de ipad zetten ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yah
Een iPad app kan volgens mij niet op een iPod Toch of een iPhone worden gezet (ligt misschien aan de grote). Andersom kan dat wel, alleen dan staat er een bolletje met 1x en 2x grote. iPhone en iPod apps hebben dus misschien een andere grote. Ik dénk dus dat het niet kan.