Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een parallel deskopt waarbij mac bij een windows is?

ik vind het helaas enkel in omgekeerde richting
weet iemand waar ik het wel kan vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
772

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij windows heb je hier geen programma voor nodig, dat zit al ingebouwd in windows.

Om dit te doen in windows is vrij ingewikkeld om te doen, je moet aparte partities aanmaken enzo.

Google maar eens OS X Multiboot of OS X Dualboot, zo heet het namelijk op windows
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan op een windows pc, een virtuele server installeren, b.v. vmware(er is een gratis versie) Dan kun je daarop weer een ander o.s. installeren, zoals b.v. OSX van apple of een 2e windows systeem en.of meerder combinaties. (Het eea word beperkt door de capaciteit van je hardware.) Andersom kan overigens ook, dus windows onder osx.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook onderstaand artikel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is best makkelijk bij windows 7 ( mijn ervaringen)
je gaat naar start en typt partities op harde schijf maken en formatteren, dan kun je op je hardeschijf klikken en dan rechtsklikken verkleinen dan kun je een nieuwe maken want er is dat ook nog geheugen wat niet is toegewezen en klaar daar kun je dan je besturingssysteem op installeren en je kunt ook selecteren voor opstartscherm
zie foto sorry maar kan er maar 2 dus moeilijk maar kijk anders bij google partities maken schijf beheer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding