Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik heb perongeluk mijn programma van mijn ingebouwde camera verwijderd en nu werkt die dus niet meer .wat nu ?

Wie kan mij helpen aub . Zou graag terug foto's nemen met mijn packard Bell laptop maar is niet mogelijk wegens mijn domme fout dat ik de programma heb verwijderd aub help mij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
921

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Klik op start.. typ daar apparaarbeheer in. vervolgens zie je een lijst van alle hardware die er in je laptoo zit, hier zou ergens een je camrra tussen moeten staan met een geel uitroeptekentje ofzo.. klik hier op met rechtermuisknop en kies stuurprogamma's bijwerken kies dan waar je naar stuurprogamma's wilt zoeken.
Als het goed is word dan de software bij camera gezocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar prullenmand,en kies items terugzetten,enz...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je nog altijd niet eruit bent. Dan ga je naar deze site:
http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download

Daar vul je het model van je laptop in en serienummer. Die staan normaal ergens op een sticker onderaan je laptop. Dan krijg je ook alle beschikbare downloads te zien voor jou laptop. Als het goed is staat hier ook de driver voor de ingebouwde webcam op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding