Hoe krijg ik iOs5 op mijn iPhone 3G geinstalleerd?

Ik wil een app installeren maar mijn iPhone meld dat iOs 5 vereist is. Hoe krijg ik deze daarop geinstalleerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de normale weg is het niet mogelijk IOS 5.x te installeren op je Iphone 3g. Deze wordt niet ondersteund.

Dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Zie de bron naar Iphoneclub voor de Whited00r oplossing.

Bedenk je wel dat je Iphone erg langzaam gaat worden. IOS 5 is een wat zwaarder besturingssysteem, mijn 3GS heeft het er al moeilijk mee als er veel apps open staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgens mij kan dat niet met een 3G.
Althans niet legaal. Dan zou je hem moeten jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jawel hoor! je krijgt hem automatisch
wat niet geschikt is krijg je niet.
ikzelf heb op mijn 3G
ios 5.1.1 draaien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. zonder jailbreak kun je niet een ios5 op de 3G draaien. wel op de 3GS maar supertraag. bron Apple: 4.2.1 is the end of the line for the 3G!
ga naar instellingen
waarschijnlijk staat daar dat er een update voor software beschikbaar is
dan aanklikken en de rest gaat vanzelf
sucses!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zit er nu mee op Gv hij doed het toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe kan ik dat zien?
ik kan het nergens vinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik bedoel aan mijn i-phone