Kan je na nieuwe installatie Windows 7, de map windows.old verwijderen?

Had 32 bit , nu naar 64bit en oude windows is windows.old geworden, of geeft dit conflicten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (5)

Als alles goed werkt kan je deze verwijderen. Het is meer een soort back up van je oude installatie. Die heb je niet meer nodig als alles goed werkt en aanwezig is. Ik bewaar die map altijd een poosje en gooi hem daarna pas weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal heeft u die niet meer nodig als alles naar wens is.
Ik heb die op een CD'tje gezet, je weet maar nooit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze map kan je zonder problemen verwijderen. Het heeft tevens weinig nut om de map te back-upen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan, let wel dat je al je documenten en instellingen (besturingsinstellingen voor spelletjes etc.) getest hebt. Het kan ook nog voorkomen dat je de map niet verwijderd krijgt en dan is Unlocker een oplossing waardoor je deze wel kunt verwijderen. (Gratis en makkelijk te vinden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het mapje windows.old gewoon verwijderen als je het niet meer nodig hebt:
- je gaat naar deze computer
- rechtermuisknop op je schijf waar windows op staat
- klik eigenschappen
- klik schijfopruiming
- wanneer hij klaar is met analyseren zie je de optie vorige windows verwijderen er bij staan.
Als je die aanvinkt en dan op ok of gereed klikt gaat windows.old weg.