klik onder in je taakbalk op het window logo en type temp in de zoekbalk. Als het goed is komt dan de map tevoorschijn. Als je hier nu op klikt wordt de map temp geopend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn twee manieren:

1. "C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp"

2. C:\temp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook in windows startmenu zoeken:
%temp%
dan kom je in deze map
C:\Users\user\AppData\Local\temp
je kunt dit ook plakken maar dan moet je user even veranderen naar je eigen gebruikers naam