Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan dit een beetje een goede PC zijn?

Model: Compaq Evo USDT CPU : Intel Pentium 4 2000Mhz RAM: 512MB HDD: 40GB Lincense: Win2000 Videocard Onboard Soundcard Onboard Netwerk Gbit Lan USB 8 x 2.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik ben trouwens niet van plan om zwaar te gaan gamen. Meer voor iTunes en muziek en internetgebruik.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ook vooral of het een beetje geheugen heeft en een beetje snel is.
Ik heb er zelf namelijk totaal geen verstand van zoals je merkt.

Toegevoegd na 20 minuten:
En is dit al een stuk beter ofzo?
Model: HP DC7600 usdt
CPU : Intel Pentium 4 3000 Mhz
RAM: 1024 MB
HDD: 40 GB
Drive: -
Licensie: Windows XP
Videocard Onboard
Soundcard Onboard
Netwerk Gbit Lan
USB 8 x 2.0

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
648

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Die 2e is beter, dat scheelt behoorlijk.
Ik zit nu achter een pc die daarmee vergelijkbaar is, alleen dan met 512Mb geheugen in plaats van 1024.
En dat scheelt dus veel, ik wordt nu af en toe bijna gek, want door die 512Mb loopt ie af en toe bijna vast, dan is ie gewoon een paar seconden bezig, soms wat langer.
Maar met 1024MB kan je ermee wat je wilt.

Er staat: windows XP licentie.
Installeren ze dat dan ook voor je, of mag je zelf ergens een cd vandaan halen? (lastig als je er niks vanaf weet)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De tweede pc kost € 69,- incl 19"monitor. Als je weinig budget hebt of geen specifieke eisen een prima machine. Hou er rekening mee dat er beperkingen zijn in het spelen van games en dat je zelf nog een antivirus pakketje moet installeren. De ondersteuning voor Windows Xp stopt april 2014. Dus voor € 35 per jaar afschrijven op een pc is te doen. Als je monitor dan nog werkt en je hebt iets gespaard, kijk je dan toch weer verder. Via onderstaande link kan je desgewenst een gratis antiviruspakketje bemachtigen