Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan Windows 7 ook goed lopen zonder windows ''aero'' ?

Mijn computer voldoet aan de eisen als ik de upgrade adviser laat lopen. hij heeft een amd processor en 1GB werkgeheugen. Zal Windows ultimate hier goed op lopen? verder heeft hij 128 mb video. Alleen kan hij geen Windows aero aan. Kan ik hem upgrade naar win7?

Alvast bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
842

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Windows Aero is een functie voor mooie vensteranimaties. Wel mooi, maar je PC wordt er alleen maar trager door. Dus het maakt niks uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt Aero uitzetten. en kiezen voor Windows 7 Basic.
Dat ziet er ook best goed uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een windows ultimate cd, maar kan ik dan ook basic installeren met die cd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar dat lijkt me wel. Ik heb zelf Windows 7 Home, en daar zit het gewoon in. Ik denk trouwens niet dat je tijdens het installeren al direct kunt kiezen voor een ander thema.
Als je het installeert staat Aero standaard aan.
Ja hoor; ik heb een 7 jaar oude DELL met ongeveer dezelfde configuratie. Windows 7 loopt zelfs beter op dan de originele XP. En aero mis ik niet; een PC wordt er zonder alleen maar sneller van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zet in services ook eens desktop window management uit, dit zal ook enorm schelen......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hoor windows 7 draait als een zonnetje zonder aero, zoals gewoonlijk is 30% van de processen overbodig dus het draait hier als een zonnetje met maar 36 processen.. windows 7 kan heel wat hebben!

Toegevoegd na 1 minuut:
28 processen daarvan zijn trouwens van windows zelf... dus er kan echt veel uit..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding