Hiervoor kan u best eens zien op de website van Windows.
Zij hebben een download om te zien of uw systeem wel kan geüpdatet worden, nl de Windows Upgrade Advisor.
Ook daar vindt u de nodige gegevens ifv van uw upgrade.
Succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeten vermelden dat u bij Dell een upgrade CD kan kopen
om van W-XP naar W7 te gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet eerst kijken dat u hardware nog wel drivers (besturings programma’s van hardware) heeft, en dat die door Windows 7 worden ondersteund. dit doe je bij de website van Dell en dan de laptop versie op zoeken. en kijken dat er driver zijn uit gebracht voor Windows 7. als dat zo is download je die en zet je ze op een cd/dvd usb stick. door dat je Windows 7 installeert kan je misschien de internet adapter, waar je internet van krijgt niet vinden. dus is makkelijk dat je de drivers gelijkt heb zo dat je dan het internet op kan.