Kan ik gegevens van mijn verwijderde windows-account terugkrijgen?

Ik heb laatst mijn windows account verwijderd op de computer van mijn broertje die ik toch bijna niet meer gebruik. Ik heb toen mijn bestanden niet opgeslagen, maar kwam er naderhand achter dat er toch nog dingen (foto's etc) op stonden die ik liever nog wel had gehad. Jammer dan, dacht ik toen. Maar een paar dagen geleden had mijn broertje de computer volledig gescand op virussen (er was iets mis mee), en toen zagen we dat die foto's van mij er toch nog op staan, hij scande ze namelijk ook. Dus ze zijn er nog wel, ergens. Maar nu is mijn vraag: Hoe kan ik ze bereiken en terugkrijgen? Dat zou ik erg fijn vinden.
Het gaat om een windows xp computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bij het scannen staat de locatie ervoor.

Toegevoegd na 2 minuten:
Probeer anders systeemherstel op een datum voor je je account verwijderd hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je de naam van de betreffende mappen/bestanden kent, kan je makkelijk de zoekfunktie in start gebruiken.
je kan ook eens zoeken in je verkenner:
C / gebruikers, of daar nog iets te vinden is van je account