Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat al mijn icoontjes op mijn PC blank zijn?

Ik wou iets met Winrar uitpakken en door wat doorklikken, ik weet niet precies wat er stond, worden alle icoontjes opeens met Winrar geopend. Toen heb ik Winrar verwijderd en nu zijn het blanke icoontjes. Hoe zet ik alles weer terug? (Systeemherstel uitvoeren werkt ook niet omdat hij het niet kan openen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Erst maar eens een virusscan uitvoeren, voordat je verder gaat.

dan: http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=66704

Of toch alles weer handmatig terugzetten: dus naar programmabestand gaan, exe-bestand zoeken, rechtermuisknop, snelkoppeling maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het openen van een bestand heb je gekozen voor 'Dit type bestand altijd openen met...'. Dat betekent dat je ieder programma dat je nu aanklikt geopend wordt met een programma (bijvoorbeeld kladblok, internet explorer etc.)

Oplossing:
Hou tijdens het opstarten van de computer de F8 toets op het toetsenbord ingedrukt. > Er verschijnt een keuzemenu. > Kies voor systeemherstel (of zoiets dergelijks) > En herstel je systeem naar bijvoorbeeld vorige week of vorige maand.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding