Waar zijn mijn bestanden gebleven: op het bureaublad, daarna in een map, daarna map verplaatst, ander account geopend, bestanden weg?

Op een administrator account (hierna genoemd als account 1) op Windows Vista stonden eerst een paar bestanden op het bureaublad. Deze stonden alleen op het bureaublad en niet in een andere map.

Op een ander administrator account (hierna genoemd als account 2) op dezelfde computer stonden deze bestanden er toen ook op het bureaublad. Op account 2 zijn de bestanden in een map gezet die op het bureaublad is geplaatst. Daarna is de map verplaatst naar het 'start' scherm/menu (linksonder).

Hierna is account 1 opgestart en de bestanden zijn verdwenen van het bureaublad. De map in 'start' waar ze dan in horen te zitten (lijkt mij) bestaat nog, alleen zijn de bestanden erin weg.

Kan iemand mij vertellen waar deze bestanden zijn gebleven????
(De bestanden bevinden zich niet in de prullenbak.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar als je teruggaat nr account 2, staat de map met bestanden er wel nog, veronderstel ik?
kijk daar dan eens bij eigenschappen van die map,of de user van account 1 wel gemachtigd is, en of je de map aangemaakt hebt voor 'alle users', of voor ' huidige user enkel'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke os draai je?

Antwoorden (1)

Kijk of de bestanden zijn terug te vinden in een van onderstaande mappen.

C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs
C:\Users\Gebruikersnaam