Ik neem aan dat je met wDSL de "proef" in de buurt van Geldermalsen bedoeld (zie bron)? Buiten dat ADSL niet wwireless is, zijn zowel snelheid als dekking in Nederland niet te vergelijken met ADSL. Dekking van ADSL is nagenoeg overal waar ook een telefoonlijn aanwezig is, snelheid vanf 512Kbit/s (worst case) tot 8Mbit/s.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vriesdea bedankt voor je reactie.
Het is namelijk zo , ik ga verhuizen en ik neem bij mijn provider xs4all een totaal pakket maar omdat ik een aansluiting voor 2 tv wil hebben moet ik over gaan op wdsl vertelde ze mij daarom was ik benieuwt wat het verschil was
ik woon niet in Geldermalsen maar inScheveningen
Koos
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat het WDSL is?
Ik denk dat je in de war bent met VDSL (max 52 Mbit/s) / VDSL2.(max 100 Mbit/s).