bestaan er ook linux systemen die de zelfde look hebben als een windows systeem?

ik heb hier een computer staan van een vriend van mij.
die jonge is niet bepaald wat je noemt snugger.
hoe vaak ik iets ook uit legt het heeft gewoon geen nut!
hij is echter alleen windows xp gewend

het zit zo, die computer is een oud beestje waar je gewoon niet te veel meer van moet verwachten.
ikzelf zou zeggen gooi er iets van ubuntu op ofzo
maar goed dan ben ik weer een paar dagen bezig met het uitleggen ervan
does ik zoek eigenlijk een linux systeem met de look van en feel van windows xp

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk het niet dat zoiets bestaat anders heb je gewoon windows ipv linux. Volgens mij krijg je ook te maken met copyright als het zo iets bestaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraag ik mee ook af. Kan diegene mij dat ff uitlegen??
Windows werkt perfect waarom zou je er linux opzetten als hij xp wil, upgrade dan naar Windows 7 , en waarom is hij dan niet snugger, xp is nog steeds 1 van de meest gebruikte systemen.
En is niet echt vriendelijk om hem niet snugger te noemen

Toegevoegd na 48 minuten:
En linux werkt als linux niet als windows, het uiterlijk kqn mss wel maar kwa gebruikers gemak niet omdat linux anders werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Er bestaat wel degelijk een Linux variant die er uit ziet als Windows XP, echter weet ik niet of het gebruiksgemak ook gelijk ligt aan die van Windows XP. Ik moet je wil zeggen dat de software die je installeert 9 van de 10 keer anders werkt dan bij Windows, maar dan praat je niet meer over het OS (besturingssysteem in dit geval XP) maar over software opzich.

De Linux versie heet ylmf, je kunt hem downloaden via http://www.ylmf.org/en/.

Succes!!