Kun je met windows draaien op een externe hardeschijf via mac?

Kun je via bootcamp Windows 7 installeren op een externe hardeschijf van bijv. 500 gb op een Mac?

Toegevoegd na 1 uur:
PS betere uitleg: mijn vriend werkt op een Mac en mag geen windows 7 erbij opzetten via bootcamp, maar als hij nou de windows 7 op een exterene harde schijf zet, wil dat dan??

Toegevoegd na 4 uur:
Zou het anders wel via VMWare willen, en kun je daar dan ook games op spelen zoals left 4 dead en dead island 2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan het beste gewoon Windows als een Virtual Machine draaien Vmware Fusion of een ander programma waarin Virtual machines kan draaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, via bootcamp kan je niet Windows op een externe harde schijf opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via vmware kun je windows 7 instaleren maar vmware blijft op je mac maar het bestand dat je opent met vmware ( dus windows 7 ) kan je op je hardschijf zetten

ps vmware is bij mij 400 mb en windows 7 10 gb groot verschil