Wie kan mij helpen Als ik iets wil downloaden met me iPad van installous dan geeft hij vaak mediafire aan of sendspace

Dan doet hij niks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan moet je de betreffende link openen in mediafire of sendspace. Vaak moet je dan een tijdje wachten (bijv. één minuut) nadat je op 'Download nu' (o.i.d.) hebt geklikt. Als het downloaden niet op je iPad werkt, kan je het adres (URL) exact overtikken naar een Windows-PC, en daar downloaden.