Hoe moet ik google chrome correct instellen?

"als ik mijn pc opstart en google chrome opstart dan moet ik steeds opnieuw aanmelden,en kiezen welk account ik wil activeren.
eerst startte gewoon meteen mijn eigen account op.
voorheen als ik naar bijvoorbeeld mijn forums ging of deze site van goede vraag,dan werd ik meteen ingelogd, nu moet ik steeds weer activeren,terwijl ik op automatisch aanmelden heb staan,zelfde als voorheen.
ook in de instellingen van chrome heb ik dat op automatisch staan.
ik heb het idee dat het komt omdat ik op 2 accounts kan inloggen.
maar hoe ik ook zoek,kan echt niet vinden om dat weer terug te zetten.
iemand enig idee hoe dit op te lossen?"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
capthavoc
12 jaar geleden
met 2 account bedoel je denk ik 2 windows gebruikers account ? niet bijv 2 gmail of GV accounts ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja 2 pc's langs elkaar .
ook allebei het zelfde probleem met chrome.
volgens mij zijn ze met elkaar gekoppeld of zo,maar weet niet hoe dit uit te zetten

Het beste antwoord

opnieuw inloggen met het account die je het meeste gebruikt. en dan 'aangemeld blijven' (eronder) aanvinken