Mijn pc krijgt soms een zwart scherm wanneer ik op Youtube zit. Wat moet ik doen?

Als ik op youtube zit krijg ik soms opeens een zwart scherm, en dan start mijn pc opnieuw op. Dit is me al te vaak voorgekomen en nu zoek ik naar een oplossing.
Ik heb de laatste video kaart drivers geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik vermoed dat je videokaart dan toch te warm word ?
of heb je wellicht een hele klein 32 mb videokaart ?
of zoiets ?
Als je pc echt helemaal uit gaat dan sluit het bios je af omdat er iets te warm wordt
dus misschien heb je een video kaart met een ventilator die het niet meer trekt of waar zoveel stof op zit dat de koeling niet goed meer werkt.
flash leg behoorlijk wat eisen op aan je cpu en videokaart
dus veel warmte ontwikkeling
maak je kast open en kijk hoeveel stof er op/in zit en verwijder dit voorzichtig
op alle plekken ook ander ventilatoren
en vooral het koelblok op je cpu etc
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie,
Mijn videokaart heeft 1gb dus dat moet niet een probleem zijn. En de pc heb ik pas een week, dus stof kan het ook niet zijn. ;l
capthavoc
12 jaar geleden
Ow dan moet je eens in bios kijken of de temperatuur wat te strak staat ?
want dit zou dan niet mogen gebeuren
is het een zelfbouw pc ? mischien te lichte voeding
heeft videokaart aparte voeding kable is die wel aangesloten ?
anders zou ik nu meteen terug gaan
wat dit mag gewoonweg niet gebeuren
Jij hebt waarschijnlijk windows 8 en dan krijg je een zwart scherm BSOD (black(blue) screen of death) en dat is een hardware probleem, de oplossing vertelde de de beantwoorder boven al.