Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hier code om te formatteren format c: help niet dan zegt hij dat geen eigenaar bent hp heb hem er op gezet herstellen heb ook al gedaan

mijn probleem blijft kan op veel internet niet meer komen er voor dus wel proviander gebeld die zegt dat alles oké is veel scan zeggen dat er niets aan de hand is maar me pc is traag en loop op internet steeds vast of geef gewoon de site niet weer emaillen kan ik dus wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
676

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je geen virussen of spyware heeft en weinig geheugen - 512 MB of minder- moet je Internet Explorer starten, in de afrolmenu's Windows Update selecteren, instellingen wijzigen en Microsoft Update uitschakelen, Windows Update blijft dan wel actief.

Er zijn problemen met Microsoft Update, waardoor een computer met weinig geheugen continu bezig is met updates, waardoor het niet mogelijk is fatsoenlijk met een PC te werken.

Format C kan je niet in Windows geven bij een machine waarbij Windows op C is geïnstalleerd, dan moet je de HP herstel-cd's gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt er vanaf welk systeem je gebruikt.
Voor alle partities behalve de boot partitie mag dat geen probleem zijn.
Van de boot partitie moet je blijven of je moet Uw systeem volledig rebooten.
Hanndig is gebruik te maken van een partition manager ...er zijn wel gratis versies.
ik gebruik Paragon:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende redenen waarom je pc trager kan beginnen lopen. Als je je pc regelmatig gebruikt, dan is dit vrij normaal. Je raakt gewoon aan de geluiden, hoe je computer reageert in het algemeen.

Veel programma's kunnen ook een vertraging van je pc veroorzaken, vooral wanneer je verschillende programma's tegelijkertijd op de achtergrond laat werken of tegelijkertijd met je besturingssysteem laat opstarten.

Je kan ook een regelmatig computeronderhoud doen http://www.pctuts.be/content/computer-onderhouden-658/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding