Afhankelijk van het feit of je de oude of nieuwe Tweetdeck gebruikt, kun je in de afbeeldingen hieronder zien hoe je automatisch berichten, zgn. "scheduled update", kunt plaatsen.

Bij de oude Tweetdeck (die met het gele logo) klik je links van de "send" knop aan de rechterkant van het tekstvak op het klokje. Dan kun je de geplande tijd en datum invullen. (NB. hiervoor heb je wel een Tweetdeck-account nodig!)

Bij de nieuwe Tweetdeck (die met het blauwe logo) staat het klokje voor scheduled update onder het tekstvak in de popup, tussen de foto-knop en DM-knop. Als je daar op klikt kun je de geplande tijd en datum instellen.

Hopelijk lukt het zo, anders hoor ik het graag! :)