Pictogrammen niet van Bureau blad ?

Ik heb pictogrammen op mijn bureaublad staan die er niet af willen ,ik heb al een paar dingen(wat ik zelf weet) gedaan en geken of het bij software zit maar dat zit het niet ,het zo vervelend ik weet niet hoe ik er vanaf kom.Wat ik wel zie is dat er een melding komt die zecht dat het in een ander programma open staat maar ik heb niets open staan dus snap ik het niet meer. ben de wanhoop nabij dus zou ik graag wat hulp hebben! Alvast bedankt. Groetjes opaaltje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Al geprobeerd om het icoon naar de prullenbak te slepen en daarna op "Prullenbak leegmaken" te klikken? Ook kun je proberen om met je rechtermuisknop op het bureaublad en daarna op "Vernieuwen" te klikken. Misschien kun je het dan gewoon verwijderen. Andere mogelijkheid: installeer het programma Unlocker: http://unlocker.nl.softonic.com/
Klik daarna met je rechtermuisknop op het icoon, klik op Unlocker en kies voor "Verwijderen".
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al geprobeert je computer opnieuw op te starten? Meestal is het probleem dan al weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open taakbeheer ( ctrl+alt+del )
Als je bijvoorbeeld skype wilt verwijderen en het zegt dat het geopend of ingebruik is.
Zoek dan bij taakbeheer naar skype.exe, en sluit dit.
Nu kan je het verwijderen