hoe kan ik mijn besturingssysteem installeren als hij mijn harde schijf niet kan vinden?

Ik had mijn schijf geformatteerd, en toen ik een nieuw besturingssysteem wilde installeren kreeg ik deze error.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat klopt er zijn 2 partities, dus kan er niet nog een aangemaakt worden, wat je wel kan doen en dat gaat het beste, laat tijdens de installatie de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken en formateren.

wat ik op de foto kan zien, is dat er een systeem gebonden stuk van 100 Mb en een partitie van (als ik het goed zie)29 Gb is. Als je dus gaat installeren geef je aan dat die tweede partitie gebruikt moet worden.

SCSI Drivers zijn denk ik niet geïnstalleerd, of je hebt een heel oud systeem maar dat lijkt me onwaarschijnlijk of het moet ouder dan 5 jaar zijn? Succes en probeer het eens met een USB/Floppy met je SCSI Drivers en druk op F6 voordat je opstart, bij "I want to install a third-party driver" en geef dan aan dat je een disk hebt waar dat opstaat. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100