ik zat op een site toen drukte ik op een knopje en ik weet niet welke toen was ineens mn scherm kleiner en ik krijg hem op geen mogelijkhied terug ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als je bedoelt dat je per ongeluk met een toets op toetsenbord het scherm hebt geminimaliseerd: probeer control met punt indrukken of control met pijl omhoog toets tegelijk indrukken of windowslogo met shift en m tegelijk indrukken. Wat werkt hangt van je windows versie af. Dat heb je niet vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Optie 1: Control en dan naar achteren scrollen.
Optie 2: Naar instellingen--> in en uitzoomen en op 100% zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
control + en de tekst word groter
control - en de tekst word kleiner
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Ik deed dat vd week per ongeluk.
En zo werkt het.
Klopt!
Internet explorer: helemaal rechtonder zit een knop met een vergrootglasje een een percentage. Druk daar een aantal keer op totdat het weer 100% wordt of doe rechtermuisknop voor de opties.
Firefox: sneltoets vergroten: ctrl + +
Sneltoets verkleinen: ctrl + -
Chrome zou ik niet weten :S