al 2 keer deze week is mijn gmail acount gehackt ,.. waar is ze het om te doen dan ?

als ik wil inloggen wil het niet via een omweg kom ik er achter dat ik gehackt ben althans dat staat er Uw account-w.w is veranderd 24 uur terug nou leuk maar weer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb vorige week dezelfde problemen gehad met Gmail,kon niet meer in mijn account komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wordt het hoogtijd om eens een moeilijker password te nemen, letters, cijfers en tekens, blijkbaar is die van jouw te kort, te eentonig en dus te makkelijk te hacken.

Antwoorden (2)

Gehackte e-mailaccounts worden met name voor het versturen van spam gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja als je zelf op andere pc je log in vast zet dan kunnen anderen er gewoon bij
dus altijd uitloggen op openbare pc s
als je op andere pc dan die van je thuis werkt
want dit is gewoon pesten
kijk in dit geval naar alle instellingen als je er nog in kan komen.
Dus verander je ww je geheime vraag je alternatieve emailadres
je telefoonnummer nakijken of dat de jouwe wel is
als dat anders is bel dat nummer dan dan heb je meteen de dader aan de lijn

en scan je pc voor malware en virussen

ik vermoed dat iemand je gewoon zit te pesten
je broertje of zo ?
maar als het criminelen zijn dat wordt je email gebruik voor spam.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgende keer even op de interpunctie letten? :S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar om daar nou een min voor te geven... als jij dat was tenminste. Ik vind dit het beste antwoord want hier heb je tenminste nog wat aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb geen min gegeven. Heb geen verstand van de inhoud :).