Hoe kan ik de taakbalk in Windows 7 tijdelijk onzichtbaar maken? Ik moet een dia presentatie houden en dan staat zo'n balk niet netjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

klik met rechtermuisknop op de taakblak en klik op eigenschappen, en dan taakbalk automatisch verbergen.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt hem weer terug halen door met je muis helemaal naar beneden op je bureaublad te gaan en dan weer naar eigenschappen te gaan en het blokje Taakbalk automatisch verbergen uit te schakelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met f12 gaat je dia presentatie op fullscreen dan zie je ook geen taalbalk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met rechtermuisknop op de taakbalk klikt en vervolgens naar eigenschappen gaat, zie je daar een optie "taakbalk automatisch verbergen". Dan gaat hij naar een aantal seconden weg en als je de muis dan weer onderin houdt, komt hij weer tevoorschijn.

Je kan idd ook gewoon als je powerpoint gebruikt op f5 drukken, dan zie je ook niks meer behalve de dia's.