Als je Lion gewoon koopt in de Mac App Store in elk geval niet. Je doet dan een upgrade en alle bestanden en instellingen blijven bewaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je al een mac (met Snow Leopard) op dit moment. Als het goed is maak je dus al TimeMachine back-ups op een USB schijf. Zo niet, begin daar dan gelijk mee... DE reden om een Mac te kopen!!! TIMEMACHINE

Dan ben je je bestanden nooit meer kwijt.... (tenzij gelijktijdig je compu en je externe USB schijf gejat of anderszins onbruikbaar worden).