Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik aanhalinstekens direct typen?

Als ik op mij windows laptop een aanhalingsteken typ, moet ik altijd eerst een spatie doen voordat ik m zie. Doe ik dat niet, dan voegt ie samen met dr volgende letter tot bijv een é. Ik vind dit heel vervelend en wil dit veranderen. Heb gezocht op internet, wat ik vond was dat ik mijn taal en toetsenbord instellingen op us101 moest zetten. Maar die staat niet in mijn lijst. Wel heb ik engels (us) voor taal en us voor toetsenbord. Dit helpt echter niets. Enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hebt twee keuzes wat betreft je toetsen instelling op Engels (Verenigde Staten) en Engels (Verenigde Staten Internationaal) probeer dit om te zetten bij instellingen algemeen en dan proberen of het probleem dan is opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook verenigde staten (international) helpt niet, helaas...
Je moet de invoertaal op Engels zetten. De toetsenbordindeling is Verenigde Staten (internationaal).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding