Hoe kan ik aanhalinstekens direct typen?

Als ik op mij windows laptop een aanhalingsteken typ, moet ik altijd eerst een spatie doen voordat ik m zie. Doe ik dat niet, dan voegt ie samen met dr volgende letter tot bijv een é. Ik vind dit heel vervelend en wil dit veranderen. Heb gezocht op internet, wat ik vond was dat ik mijn taal en toetsenbord instellingen op us101 moest zetten. Maar die staat niet in mijn lijst. Wel heb ik engels (us) voor taal en us voor toetsenbord. Dit helpt echter niets. Enig idee hoe ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je hebt twee keuzes wat betreft je toetsen instelling op Engels (Verenigde Staten) en Engels (Verenigde Staten Internationaal) probeer dit om te zetten bij instellingen algemeen en dan proberen of het probleem dan is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook verenigde staten (international) helpt niet, helaas...
Je moet de invoertaal op Engels zetten. De toetsenbordindeling is Verenigde Staten (internationaal).