kan ik het scherm in Windows ook uitzoomen?

Ik ben noodgedwongen op een netbook aan het Photoshoppen. Nu moet ik een afbeelding opslaan, maar mijn scherm is te klein! Ik kan het venster niet meer slepen met de muis en ook zitten er geen scrollbalken in het venster. Nu is mijn vraag ik of ik het hele scherm in Windows 7 ook een beetje kan uitzoomen, zodat het me wel lukt om op de knop te drukken en meer overzicht op het scherm te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de afbeelding toch uitzoomen?

Het beste antwoord

Als je ALT + Spatie toetst, krijg je een systeemmenu. Als je dan kiest voor 'maximaliseren' zou je het hele venster op je beeldscherm moeten hebben.

Je kunt natuurlijk ook binnen photoshop kiezen voor
CTRL + S (Opslaan),
CTRL + SHIFT + S (opslaan als) of
CTRL + ALT + SHIFT + S (opslaan voor web en apparaten)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ga er van uit dat je netbook al op de hoogste resolutie staat en dan is er geen manier om in windows "uit te zoomen". Als dat niet het geval zou zijn, zou het verhogen van de resolutie ongeveer het effect hebben van uitzoomen.
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Je hebt met de sneltoetsen toch de oplossing gegeven! Met ' opslaan voor web en apparaten' kon ik na uren prutsen eindelijk weer vooruit! Thnx!