Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een oplossing voor een half-werkende fn toets?

Ik heb een asus X53E, en mijn functie toets werk maar half. Daarmee bedoel ik, dat als ik fn+f1 indruk, mijn computer wel op slaapstand gaat, maar met bijvoorbeeld fn-f10/f11/f12 niet het geluid kan regelen.
Zo zijn er nog veel meer die niet werken, en ik vind dat erg vervelend omdat ik gewend ben om ze te gebruiken.
Ik kan er niet zo snel mee terug naar de winkel, want ik heb hem via een site besteld.
Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
561

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de site waar je hem besteld hebt zoeken naar een emailadres of een telefoonnummer van de klantenservice. En dan contact opnemen, het beste is per telefoon natuurlijk. En anders kan je contact opnemen met de consumentenbond. Want ondanks dat je je laptop op internet hebt gekocht heb je toch gewoon garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt! ik zal het zeker proberen, hij is namelijk pas 4 mannden oud ofzo.

Andere antwoorden (1)

Contact opnemen met asus zelf. Ik weet niet hoe oud hij is, maar als het garantie is, dan gewoon via asus regelen. ze hebben een goeie service!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding