waarom moet ik windows XP twee maal uitschakelen?

vroeger was het klik op start, kies 'uitschakelen' en de boel stopt er mee.
nu moet ik dat altijd twee maal doen.
dus na het voornoemde uitschakelcommando NOGMAALS op start en uitschakelen klikken.

wat is hier aan de hand?

Toegevoegd na 6 dagen:
even offline geweest,
probeer de lijst te uploaden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt denk ik teveel programma's gestart en je pc moet alle lopende processen/services uitschakelen. Ik zou je beter kunnen helpen als je informatie geeft over je huidige status:

- Welke versie
- Cpu / Processor
- Ram geheugen
- HDD of SSD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi modriouch,
ik gebruik Windows XP home SP3
intel dual core processor 2,66 GHz
2 GB intern geheugen
twee HD's C: is een SSD van 50 GB
D: is een normale HD van 1,5 GB groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is van alles geopend, maar ik weet niet wat het allemaal is.
vandaar dat ik het maar laat staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op start en toets bij je commandbalk in: msconfig en dan op entertainment. Ga en naar tabblad opstarten. Maak hier een screenshot van en stuur dit op naar mo_driouch@live.nl dan weet ik ook gelijk hoeveel apparaat/processen worden gestart in het begin. Maak dan ook gelijk een screenshot van je taakbeheer. Bij tabblad processen en stuur dit ook op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi modrioch, even wat gemist, maar nog net op tijd (hoop ik) om jouw het gevraagde bestand te mailen.
ik moet even uitzoeken hoe ik het plaatje naar jouw toe kanmailen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem. Als je vraag wordt gesloten kun je me ook een priveberichtje sturen op de website.